Garantie & herstel

Garantie

Indien er een conformiteitsgebrek is aan het product dat u bij ons aankocht, kan de klant zich beroepen op de wettelijke garantie. Normale slijtage is uitgesloten uit deze garantie. Alle onderdelen, die naar aanleiding van een gebrek moeten worden vervangen, zullen gratis verstuurd worden of zo nodig gemonteerd.

Garantieperiode
Nieuw product
1 jaar
Outlet product
1 jaar
Hersteld product
3 maanden

De garantieperiode start op de dag van levering. De goederen worden in de garantieperiode teruggestuurd op onze kosten. Teruggezonden artikelen moeten verpakt zijn in de originele, onbeschadigde verpakking.

Garantie aanvragen?  Dit kan door contact op te nemen met onze Technische Klantendienst (via het tab Contact)

Herstelling

Wenst u artikelen te laten herstellen door onze service dienst? Dat kan zeker.

Als de producten nog vallen binnen de garantieperiode, kunnen deze kosteloos opgestuurd worden naar ons. Is de garantieperiode voorbij, dan kan u deze goederen nog altijd laten herstellen door ons. De transportkost wordt dan doorgerekend.

Bij de opmaak van de offerte wordt een dossierkost van € 65 excl btw aangerekend. Die kost vervalt als je de herstelling laat uitvoeren.

Herstelling aanvragen?  Dit kan door contact op te nemen met onze Technische Klantendienst (via het tab Contact)