Garantie, retour & herstel

Garantie

Indien er een conformiteitsgebrek is aan het product dat de klant bij ons aankocht, kan de klant zich beroepen op de wettelijke garantie. Normale slijtage is uitgesloten uit deze garantie. Alle onderdelen, die naar aanleiding van een gebrek moeten worden vervangen, zullen gratis verstuurd worden of zo nodig gemonteerd.

Garantieperiode                  
 Consument (geen BTW nummer)                          
Onderneming  (BTW nummer)
Nieuw product
2 jaar
1 jaar
Outlet product
1 jaar
1 jaar
Hersteld product
3 maanden (op de herstelling)
3 maanden (op de herstelling)

De garantieperiode start op de dag van levering. De goederen worden in de garantieperiode teruggestuurd op onze kosten. Teruggezonden artikelen moeten verpakt zijn in de originele, onbeschadigde verpakking.

Garantie aanvragen?  Dit kan door contact op te nemen met onze Technische Klantendienst (via het tab Contact). 

Retour

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 kalenderdagen bedenktijd om te beslissen of u het pakket wilt behouden. Dit retourrecht is enkel van toepassing op nieuwe goederen. Dit retourrecht is niet van toepassing op: artikelen op maat, outlet artikelen of herstelde goederen.

De goederen worden retour gestuurd op kosten van de koper. Transport wordt geregeld door de verkoper.

De goederen dienen ongebruikt, onbeschadigd en in de originele onbeschadigde verpakking te zitten, inclusief alle meegeleverde toebehoren. Indien aan deze voorwaarde niet voldaan is, zal 25% afgehouden worden van de creditnota.

Retour aanvragen? Dit kan door contact op te nemen met onze Technische Klantendienst (via het tab Contact)

Herstelling

Wenst u artikelen te laten herstellen door onze service dienst? Dan kan zeker!

Valt de herstelling binnen de garantieperiode (zie hierboven), dan kan het artikel kosteloos opgestuurd worden naar ons. Wenst u een herstelling van een artikel dat buiten garantie is? Dan ligt de transportkost bij de klant.

Bij de opmaak van de offerte wordt een dossierkost van € 65 excl btw aangerekend. Die kost vervalt als je de herstelling laat uitvoeren.

Herstelling aanvragen?  Dit kan door contact op te nemen met onze Technische Klantendienst (via het tab Contact)