Transport & levering

Onze tarieven zijn excl. BTW en onder voorbehoud van wijzigingen.

De transportkosten zitten niet in onze prijzen verrekend.

Waarom worden de verzendkosten apart aangerekend?

Bij Torros stellen wij eerlijkheid en transparantie voorop. Daarom vinden wij het belangrijk om ook de transportkosten eerlijk te berekenen. Zo ben je zeker van een correcte transportprijs voor jouw bestelling.

Voor een bestelling met meerdere artikelen betaal je éénmalig verzendkosten en niet een opslag voor de transportkosten op elk product. Je koopt jouw artikelen aan de juiste prijs en en je betaalt enkel de effectieve verzendkosten.

Levering van de goederen

De levering van goederen die kleiner of gelijk zijn dan een standaard EU-pallet, omvat het uitladen uit de vrachtwagen. Het is niet voorzien om de goederen tot voor de deur te leveren, noch op een verdieping.

Voor zwaardere of grotere producten, die de afmetingen van een standaard EU-pallet overschrijden, omvat de leveringsservice niet het lossen van de vrachtwagen. Dat moet worden uitgevoerd door de klant met de nodige hef- en/of transportmiddelen, zoals een vorkheftruck.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat deze fase van de levering correct wordt uitgevoerd.

De levering omvat geen installatie of inbedrijstelling van het product. Dit kan optioneel bijbesteld worden.

Controle van de goederen

De levering omvat geen installatie of inbedrijstelling van het product. Dit kan optioneel bijbesteld worden.

Controle van de staat van de verpakking : Wanneer de verpakking duidelijk beschadigd is bij moment van ontvangst, vragen wij de klant om een voorbehoud te maken bij de bezorger of zelfs het pakket te weigeren vooraleer de levering te openen.

Deze voorbehouden en gedetailleerde klachten moeten onmiddellijk en schriftelijk aan de bezorger en ons worden meegedeeld.

Controle van de geleverde goederen : Als het pakket in goede staat is, maar bij het openen ervan blijkt dat het product beschadigd is of qua soort of kwaliteit niet overeenstemt met op de bestelling vermelde specificaties, vragen we de klant binnen de 48u na ontvangst van de goederen dit melden aan onze klantendienst via het contactformulier. Wij zullen de ontvangst van elke klacht zo spoedig mogelijk bevestigen en kijken voor een oplossing.